OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL
Kan jeg retunere varer?
Du har mulighed for at returnere dine varer inden for 14 dage efter modtagelsen.
Hvis varen returneres uden fejl eller mangler, refunderer vi naturligvis varens pris.
For at starte en returnering bedes du kontakte vores kundeservice på info@gavekasser.dk.
Vi sender derefter en vejledning til, hvordan du returnerer din ordre.
Kan jeg afhente min odre fysisk?
Ja, det kan du!
Du har mulighed for at afhente din gavekasse ved Kongensgade 8, Esbjerg.
Gavekassen vil som regel være klar til afhentning dagen efter bestilling.
Afhentning foregår i frisørsalonen Hairplay i salonens åbningstider.
Du modtager besked, så snart din gavekasse er klar til afhentning.
Kan jeg bestille firmagaver?
Ved bestilling af et større antal gavekasser, f.eks. til firmagaver, kan der forekomme lidt længere leveringstid.
Dette skyldes, at vi i nogle tilfælde skal bestille ekstra varer hjem samt bruge ekstra tid på at pakke ordren omhyggeligt.
Vi anbefaler derfor, at du lægger større ordrer i god tid, eller kontakter os, så vi sammen kan finde den bedste løsning og sikre rettidig levering.
Kan pakken leveres på en bestemt dato?
Ønskes gavekassen leveret på en bestemt dato, bedes du vælge datoen under trin "Personlig hilsen".
Såfremt vi modtager ordren i god tid, afsender vi pakken to dage før den ønskede leveringsdato.
Bemærk, at vi ikke kan garantere 100%, hvornår pakken bliver leveret.
Der kan i enkelte tilfælde opstå forsinkelser hos postnord, hvor leveringen tager mere end én hverdag.
Gavekasser.dk kan derfor ikke drages til ansvar for eventuelle forsinkelser hos postnord.
Kan I vedlægge et kort med personlig hilsen?
Ja, det vil vi elske at gøre!
Du skal blot skrive din hilsen under trin "En personlig hilsen", når du lægger din gavekasse i kurven.
Vi sørger for, at din besked bliver trykt pænt og vedlagt gavekassen, så den får et personligt og varmt udtryk.